Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~CriticalEye | użytkownik

imię i nazwiskoAsi adresToruń zarejestrowany11.10.2008 @00:13:24 ostatnio na stronie10.03.2013 @02:16:46



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty26 komentarze385 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^damianjaszczyk    01.10.2009 @17:02:56
^^
_______
"Autentyczność jest bezcenna, oryginalność nie istnieje." - Jim Jarmusch
~Midian19    03.09.2009 @23:17:10
dzięki (;
~zlomierz    12.07.2009 @14:29:34
8.08.2009 odbędzie się zlot w Toruniu
więcej tutaj: http://www.digart.pl/grupy/12015/Torun_-_spotkanie_808/
zapraszam na to niezwykle rzadko spotykane wydarzenie - nie wiadomo kiedy trafi się następna taka okazja

Czy zaszczycisz nas swoją obecnością?8.08.2009 odbędzie się zlot w Toruniu
więcej tutaj: http://www.digart.pl/grupy/12015/Torun_-_spotkanie_808/
zapraszam na to niezwykle rzadko spotykane wydarzenie - nie wiadomo kiedy trafi się następna taka okazja

Czy zaszczycisz nas swoją obecnością?
~kaajla    06.06.2009 @22:45:26
No na razie nie wiem jaka kreacja, ale bedę kombinować Mówisz studniówkowa, może też wezmę swoją:badteeth No a na imprezę hehe to 5 dni po wystawie powinnam się bardziej szykować no ..ale to powoli a imprezę wiadomo ,że rozwalimy! ja może w pon. wpadnę tam gdzieś do Was ,choć mam tyle spraw przed złożeniem dokumentów ,że nie wiem jak się wyrobię
p.s. nie przedłuzam pobytu ,jutro wracam -ale no tytuł przyszły zobowiązuje i wymaga mnie dużo czasu coś ostatnio)
ostatnio edytowane: 2009-06-06 22:46:41
~kaajla    06.06.2009 @12:20:42
DŻOANA! Ja z Ewka się w poniedziałek będziesz wdziała, w sprawie wieszania tych plakatów- to daj jej moją sukienkę oki!bo będzie mi potrzebna! Pozdroo wielkie z Osterode!
~kaajla    03.06.2009 @23:39:06
No to ładnie Ty przyszła Pani z MAGAZYNU Coś myślę ,że Was gdzieś wywiało, bo aula pewno ehe nie pozwoliła aż do 9
Ewka pewno tonę lakieru Ci nałożyła i się trzymały dlatego!
No przed nami wiele dziwnie wykręconych wydarzeń
Wystawa ,a potem 18 się szykuj no ...na "opijPARTYnaŻARTY"
Kurde i co ja mam pracy szukać?
No to pozdro i do zobaczyska Twego Pyska!
A nasze lesbij macanki będą ;D hehe ,ale nie te aż dla mnie najgorsze gdzie się ustami rzucamy na siebie:D
A więc ma partnerko od tej fuchy całun!
~kaajla    03.06.2009 @12:50:57
Mam nadzieję,że się wytańcowałaś
i loków nie pogubiłaś))
Czekam na opowieści i zdjęcia!
Ja jutro na mazury mykam,a potem Olsztyn, więc week -odpoczyneczek
~kaajla    01.06.2009 @19:49:39
ja całuśna
Tylko Ciebie!:
Z okazji Dnia Dzieciaka nieboraka tak jakoś.....
~kaajla    01.06.2009 @15:24:46
BUZIAK!
~drax    28.05.2009 @12:18:05
dzięki Asi, fajnie, że z T.
~kaajla    25.05.2009 @12:35:24
No to gites majonez ,że się udał koncercik!w toruniu była wtedy masakra z pogodą! No a Ty tam walcz walcz z tym dziełem!i jakoś się gdzieś zgadamy!na ploty!buziaki!
~kaajla    24.05.2009 @21:29:24
I jak tam?!byłaś na apollo?! Pogoda trochę lipna!w czeskim spoko było się zabalowało!teraz siedzę w tych cholernych poprawkach, ale jutro już chyba wszystko skończę! Następna imprezka jakoś znów w week więc się szykuj!hehe trzeba na koniec poszaleć, teraz jeszcze więcej osób będzie wiec no!buźka miłego tworzenia p.s. Kurza dupa jeszcze jakieś praktyki 9 czerwca mi dowalili!aaaaa!!!!!
~FlyingFish    13.05.2009 @20:14:28
~FlyingFish    07.05.2009 @13:37:32
będzie jeszcze kilka odsłon, więc pewnie się co nieco wyjaśni Nie zdradzam na razie szczegółów Może później....

Serdecznie pozdrawiam
~efkens    05.05.2009 @14:30:22
oj dziewoje,widac tylko ja tu taka porzadna! :D
~kaajla    05.05.2009 @14:29:45
spoko wszelkie prawa są Twoje...ale dziura moja!
~kaajla    05.05.2009 @14:28:15
No się zbieram!
ale jedna wielka tragedia
Jeszcze moje ciało się przestawia z tamtego klimatu....a to trwaaaa!:D
~efkens    05.05.2009 @14:21:36
a to serdecznie zapraszam na herbaciolke i odbior pieknego aparatu,a sesji nie bylo,bo za duzo sie dzialo poza domemnie,jakos zmeczenie nas ogarnialo po powrotach i nie zrobilim w koncu
~efkens    05.05.2009 @14:13:11
wszyscy online na digarcie?? kiedy mam ci oddac aparacik dziubas?
~kaajla    23.04.2009 @08:53:34
baleary?chyba na SYBERIE! a klamoty hoo...tez nie wiem jak sie zbiore! dobra ide odpykac szkole na koniec!i lecim!
p.s. 400 bierzemy!a kurtke jutro z rana obczaje jak jest;D do usłychu....
~TwinLight    22.04.2009 @01:25:56
Można sobie do tego puścić shakina stevensa - wtedy tupie bezpretensjonalnie Dzięki
~MadaM4    22.04.2009 @00:52:02
tak dwa razy przymierzałam się do oceny tej pracy, bo wywarła na mnie ogromne wrażenie - przypuszczam że w odbiorze rozminełam się z załorzeniami autora pracy, ale na to jak odbieramy ma wpływ nasze życie i nasze przezycia a moje były osatnio bardzo naszpikowane emocjami. Pozdrawiam. I dziękuje za przypadkowy balsam dla duszy
~Dubiecko    22.04.2009 @00:37:13
A co Tobie sie nie mieszcza , dziwne , ja nie mam żadnych z tym problemów
Pozdrawiam Henry
_______
T a n i E A u t A >> http://www.tanie-auta.com
Praca w Anglii >> http://www.birmingham.net.pl
~Dubiecko    22.04.2009 @00:21:32
Jest po 24 i nie miałem natchnienia do wymyślenia podpisu , lepiej faktycznie pasuje impresja . Pozdrawiam Henry
_______
T a n i E A u t A >> http://www.tanie-auta.com
Praca w Anglii >> http://www.birmingham.net.pl
~Houseplayer    21.04.2009 @19:14:21
Następnym razem Ciebie wezmę na modelkę
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt